Categories: نصب و سرویس و تعمیر پکیج

رفع مشکل سوراخ شدن شوفاژ

حل مشکل سوراخ شدن رادیاتور شوفاژ

یکی از آن اتفاقات روان خردکن است . گهگاه در بدو ورود به خانه تازه تعمیر رخنه‌ شوفاژ جزء او‌لین اقدامات هم محلی منزل می شود . آب دادن رادیاتور شوفاژ و رخنه‌ شدن رادیاتور شوفاژ های کهن مارا به اقدامات اول ای نظیر دریافت کردن رخنه‌ رادیاتور وامی دارا هستند . ولی این کار به نسبت بی آلایش است در صورتی‌که صدای تق تق رادیاتور شوفاژ نصف شب مارا به سرچ گوگل برای یافتن پوشه های

فراگیری ردوبدل پره شوفاژ

و یا این که

طریق ردوبدل شیر رادیاتور شوفاژ

و چه بسا

تعمیر رخنه‌ رادیاتور

وادار نکند . براین اساس گول ساختار بی آلایش شوفاژ را نخورید زیرا اکثر اوقات وقت ها کشف کردن علت آب دادن رادیاتور شوفاژ و چه بسا به عبارتی صدای رادیاتور شوفاژ برای آماتورها آزار دهنده و وقتگیر است . ممکن است برای شما نیز نظیر ما شنیدن تماس گیرندگانی که با صدای لرزان دنبال موعظه برای ردوبدل شیر ذیل رادیاتور شوفاژ شان میباشند , طوری ناگوار باشد که هدف ای بشود تا مطالب و نکاتی فراهم کنیم که پاسخگوی نیاز نیز وطنان ما باشد .

ساختار لوله های شوفاژ چگونه است

 

تعمیر رخنه‌ شوفاژ مستلزم این است که بدانیم در کدام گونه لوله شوفاژ اختلال ساخته شده است . سه گونه لوله یا این که دقیقتر بگوییم سه گونه شیر به صورت رایج در یک رادیاتور قابل مشاهده است . اولیه شیر تخلیه که معمولا برای هواگیری زمینه به کارگیری قرار میگیرد . دوم شیر در دست گرفتن دستی که وظیفه انقطاع ورود و خروج آب گرم را به عهده دارااست و ما با آن شوفاژ را پر‌نور یا این که خاموش میکنیم . و سو‌مین شیر lockshield valve است که شیر ذیل رادیاتور است و یک توشه عمده تهیه نمیشود و به جهت مخالف شیر در دست گرفتن است . اکثر اوقات وقت ها اختلال اشخاص مرتبط با بدین شیر سوم است که در غایت پیرو طریق ردوبدل شیر ذیل رادیاتور شوفاژ می‌گردند .

رخنه‌ شدن رادیاتور شوفاژ : نکته اولیه

لوله های به کار رفته در پکیج ها از محصول های مختلفی شاید تشکیل شده باشند . این قضیه در رخنه‌ شدن رادیاتور شوفاژ اهمیت متعددی دارااست . تجربه نشان داده است که لوله های گالوانیزه بدترین و ناچیز تداوم ترین محصول لوله در رادیاتور شوفاژ میباشند . زیرا با‌گاز در گیر خوردگی یا این که پوسیدگی می گردند و تعمیر رخنه‌ شوفاژ در‌این محصول لوله ها کنده کاری و آلوده کاری متعددی پیرو خواهد داشت . محصول های دیگری نظیر پولیکا , چدنی , پلاستیک و … هر یک کارکردها و محاسن و معایب خویش را دارا هستند . ولی به حیث میرسد که شایسته ترین محصول برای لوله ها پوش فیت باشد که از پلیمرهای تازه در بازار میباشند و در صورتی‌که لوله کش کار خودش را صحیح انجام داده باشد معمولا نیاز به تعمیر ندارند .

رخنه‌ شدن رادیاتور شوفاژ : نکته دوم

برای رفع رخنه‌ شدن رادیاتور شوفاژ می بضاعت از چسب های منحصربه‌فرد شوفاژ به کارگیری کرد . گهگاه مواد شیمیایی درون لوله ها یا این که حرارت بسیار موجب رخنه‌ شدن لوله ها می شود . رسوب گرفتگی در لوله ها هم گهگاه باعث به شکستگی در لوله ها و نشتی رادیاتور شوفاژ می شود . در هنگام دیدن آب دادن رادیاتور شوفاژ لطفا تمامی موردها را تا حد قابلیت و امکان در دست گرفتن فرمائید .

رخنه‌ شدن رادیاتور شوفاژ : نکته سوم

در هنگام انجام تعمیرات مایحتاج برای رفع رخنه‌ شدن رادیاتور شوفاژ اعتنا داشته باشید که‌این کار را با کمترین هزینه ممکن انجام دهید . برای این دستور نیاز است که بدانید بعضا قطعات تعمیر کردن شان هزینه بیشتری دارااست تا ردوبدل آن ها . به عنوان مثال شکستگی های روی بدنه شیر از این گونه اند . جدید آن را تنظیم فرمائید و از زحمت احتمالی آتی خودداری فرمائید . اما بعضا قطعات نظیر مشعل را نیاز ندارید ردوبدل فرمائید . با یک تعمیر کارشناسی و تخصصی مجدد نظیر روز اولیه کار می نمایند . بعضا گزینه ها نیز در تیم دوم بوده اند ولی زیرا مسئله بی مهری قرار گرفته اند چنان اوضاع و احوال اسف باری پیدا می نمایند که مجبور به ردوبدل آن ها می شویم . بنابر این برای تعمیر رخنه‌ شوفاژ یا این که هر عیب دیگری در آن , نزدیک ترین عصر ممکن را تعیین فرمائید .

صدای تق و تق رادیاتور شوفاژ اکثر اوقات به ما میگوید که دربین انشعاب محل ورود و خروجی رابطه صدق نیست . صدای خش خش رادیاتور شوفاژ به جهت وجود فشار بیشتراز حد در درون رادیاتور است . در وقت تعمیر پکیج همت فرمائید به تمام موردها اعتنا فرمائید .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
مسئول مجله فنی

Share
Published by
مسئول مجله فنی
Tags: تعمیر پکیجسوراخ شوفاژشوفاژ

Recent Posts

نحوه ارائه خدمات لوله بازکنی خزانه بخارایی تهران

امروزه دیگر نیازی نیست زمان زیادی را به جستجوی سرویسکار لوله بازکنی خزانه بخارایی به صورت محلی بپردازیم و در…

2 سال ago

خدمات لوله بازکنی شهرک گلستان سریع و ضمانت شده

 شهرک گلستان در سایت برچسب خدمات لوله بازکنی را به صورت ارزان قیمت و با کیفیت عالی انجام می دهد…

3 سال ago

روش های شایع برطرف کردن گرفتگی لوله فاضلاب حیاط

 در حیاط خانه های قدیمی و همچنین ساختمان های جدید شاهد وجود لوله های کفشور هستیم. کفشور ها وظیفه انتقال…

3 سال ago

معرفی انواع لوله فاضلاب در مصارف خانگی و شهری و آشنایی با کیفیت لوله ها

 قبل از اینکه اقدام به لوله کشی هر ساختمانی اعم از مسکونی تجاری اداری و غیره داشته باشیم بهتر است…

3 سال ago

آشنایی با مدلهای کفشور استخری به همراه فیلم آموزشی

در زندگی افراد بشر همیشه استخر رفتن لذت بخش بوده و باعث می شود که از این تفریح خاطرات به…

3 سال ago

شناخت انواع سنگ توالت ایرانی

در فرهنگ ما ایرانی ها و کشورهای اطراف مانند پاکستان و عراق و کشورهای دیگر استفاده از سنگ توالت تخت…

3 سال ago