کولر گازی پرتابل

کولر گازی پرتابل و ویژگی های این نوع کولر

ویژگی های کولر گازی پرتال

کولر گازی پرتابل

کولر گازی پرتابل ( قابل حمل ) در یک‌سری گنجایش پائین ساخت شده‌است . این دستگاه مجهز به ریموت در دست گرفتن بوده و مدلهای گرمایش دار آن عمدتا برای ساخت گرما از هیتربرقی به کار گیری مینماید . کولر گازی پرتابل برای فضاهای کوچک اجاره ای یا این که به کار گیری موقت حدود ۲۰ الی ۳۰ متر مربع کاربرد دارااست . دستگاه نام برده بدلیل داشتن چرخ قابل حمل می‌باشد . کمپرسور و دیگر قطعات این دستگاه نظیرکندانسور و اواپراتور و حرفه در یک تیم جا نمایی شده‌است .

در موقعیت سرمایشی گرمای موتور از روش لوله خرطومی پشت دستگاه به خارج انتقال می یابد . برای اماکنی که قابلیت و امکان نصب اسپلیت نیست این کولر گازی آیتم خیر و خوبی است . کولر گازی پرتابل فضای عمده از ۳۰ متر را خنک نمی کند .

تجهیزات کولر گازی پرتابل

کولرهای گازی تازه پرتابل سوای نیاز به نصب با امکان حمل سهل و آسان و ظاهری مضاعف شیک و قشنگ , مطلوب برای فضاهای کوچک پباده سازی شده‌است . مدلهای کولر گازی پرتابل دارنده کارایی فوق العاده قلیل صدا , مجهز به در دست گرفتن از راه و روش به دور , نمایشگر ال سی دی , غربال قابل شستشو , امکان تهیه به دور حرفه و جهت پرتاب باد می‌باشد .

دستگاه ذکر شده در دو گنجایش ۱۲۰۰۰ و ۱۵۰۰۰ عرضه میشود . مبرد یا این که گاز دستگاه از مدل مبرد ۴۱۰ تازه است که بازده بالایی دارااست . کولر گازی پرتابل به معنای کولر گازی یک تکه می‌باشد . صرفا یک لوله خرطومی پلاستیکی پشت آن برای تخلیه گرمای موتور وصل شده‌است . قابل ذکر است , کولر گازی پرتابل سوای نیاز به نصب می‌باشد .

 

کولر گازی پرتال با ایستاده چه تفاوتی دارد ؟

کولر گازی ایستاده

کولرهای گازی ایستاده خلاف کولر متحرک دو تکه می‌باشند . یعنی دارنده واحد فرنگی هم می باشند . پنل مهم آن‌ها بر روی زمین قرار می‌گیرد ولی کندانسور می بایست در خارج از محل نصب شود . دستگاه نام برده به جهت اقتدار بالای پرتاب هوا و بضاعت و توان سرمایش و گرمایش مضاعف برای سالنهای بزرگ و محلهای پهناور مطلوب می‌باشند .

این کولرها را نمی توان همانند کولر گازی پرتابل جابجا نمود . فعال‌ساز‌ی کولر های متحرک مضاعف ریلکس و سوای دردسر است . کولر گازی پرتابل نظیر بقیه وسایل تهویه مطبوع نیازی به نصب بر روی دیوار و پنجره به وسیله نصاب ندارند .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *