آشنایی با توالت نیم فرنگی یا آسان نشین

توالت نیم فرنگی یا آسان نشین وسیله کاربردی است، به خصوص برای افرادی که وزن زیادی دارند یا زنان باردار یا افرادی که دچار درد کمر یا زانو هستند.

توالت های فرنگی بین بسیاری از مردم طرفدار دارد، اما گاه شرایط استفاده از این توالت ها مناسب نیست. برای مثال ممکن است باقی اهالی منزل علاقه ای به استفاده از این توالت ها نداشته باشند یا هزینه های خریداری و نصب آن به صرفه نباشد یا هر دلیل دیگری. توالت نیم فرنگی تمام این مشکلات را حل کرده است.

معرفی توالت نیم فرنگی

توالت آسان نشین به شکل چهارپایه پلاستیکی ساخته شده است که می توانید آن را روی توالت های زمینی یا همان توالت ایرانی گذاشته و روی آن بنشینید و عمل دفع را انجام دهید.

توالت نیم فرنگی شبیه به توالت فرنگی تاشو است که روی توالت های ایرانی قرار گرفته و عملکرد توالت فرنگی را دارد.

به یاد داشته باشید در صورت نیاز به رفع مشکل گرفتگی چاه توالت منزل تان در هر ساعت از شبانه روز، می توانید از خدمات لوله بازکنی ظفر، پاسداران، قلهک، الهیه، دروس یا دیگر مناطق شهر تهران در سایت برچسب استفاده کنید. انجام این خدمات به صورت فوری و تضمینی می باشد.

توالت نیم فرنگی یا آسان نشین

چرا استفاده از توالت آسان نشین ضروری است؟

توالت آسان نشین به نوعی بین توالت ایرانی و توالت فرنگی است و از مزایای هر دو بهرمنده است. در توالت نیم فرنگی هم حالت چمباتمه زدن روی کاسه توالت وجود دارد که در توالت های ایرانی وجود دارد و هم حالت نشستن روی یک تکیه گاه که برای نشستن و برخواستن کار را راحت می کند.

چمباتمه زدن از مزایای توالت ایرانی است زیرا دراین حالت بدن فرمی به خود می گیرد که دفع کامل تر صورت می گیرد و این خود به جلوگیری از بیماری های گوارشی کمک می کند. چمباتمه زدن در توالت فرنگی دیده نمی شود ولی در توالت نیم فرنگی می توان این حالت بدن را تا حدودی مشاهده کرد.

رفع هرگونه گرفتگی در انواع لوله های فاضلاب آشپزخانه، حیاط، سرویس بهداشتی و… را در سایت برچسب به عنوان مرجعی برای پیدا کردن نزدیک ترین لوله بازکن خواهید یافت.

فواید توالت نیم فرنگی

با داشتن توالت آسان نشین از مزایای زیر برخوردار می شوید:

  • حمل آسان توالت نیم فرنگی
  • طحارت گیری آسان
  • سبک بودن
  • هزینه کم و مقرون به صرفه

اگر با گرفتگی چاه توالت مواجه شدید، متخصصین لوله بازکنی شمال تهران، جنوب یا شرق و غرب به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته، پاسخگوی درخواست های کاربران بوده و در اسرع وقت در محل حاضر می شوند.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *