روش های شایع برطرف کردن گرفتگی لوله فاضلاب حیاط

 در حیاط خانه های قدیمی و همچنین ساختمان های جدید شاهد وجود لوله های کفشور هستیم. کفشور ها وظیفه انتقال جریان آب را در داخل برطرف کردن گرفتگی لوله فاضلاب حیاط به عهده دارد. این کفشور ها گاهی براثر جمع شدم مواد مختلفی مثل ورود برگ ها ی درختان، شن ، ماسه ، خاک و… دچار گرفتگی می شوند که در ادامه مشکلاتی را برای شما رقم می‌زند.

“مقداری از این مواد باعث ایجاد رسوبات در دیواره چاه شده و با گذشت زمان باعث کاهش قطر لوله و در نتیجه دیر تخلیه شدن آب کفشور حیاط می شوند. این روند تا جایی ادامه دارد که لوله کاملا بسته خواهد شد و گرفتگی کفشور حیاط اتفاق می افتد که در این زمان باید نسبت به بازکردن لوله فاضلاب حیاط اقدام کرد.”

ما قلاً در مورد گرفتگی های چاه فاضلاب حمام، سرویس بهداشتی و آشپزخانه ها مطالبی را نشر داده ایم و اکثر برای مقابله با این مشکل از راهکار های یکسانی استفاده می کردیم اما رفع گرفتگی حیاط متفاوت تر با سایر گرفتگی ها است و گاهی بعضاً دشوار می شود. با مطالعه مقاله برطرف کردن گرفتگی لوله فاضلاب حیاط می توانید جواب پاسخ های تان در جهت رفع گرفتگی لوله را دریابید.

در صورت بروز مشکل در یکی از چاه های حمام، توالت ها و آشپزخانه تان می توانید از مطالبی که برچسب رایگان برطرف کردن گرفتگی لوله فاضلاب حیاط در اختیارتان قرار داده است بهره ببرید.

علل شایعی که برطرف کردن گرفتگی لوله فاضلاب حیاط می شود چیست؟

هر گرفتگی در اثر ورود مواردی رخ می دهد و برطرف کردن گرفتگی لوله فاضلاب حیاط هم از این داستان مستثنی نیست! چراکه ممکن است در صورت غفلت ما مصالح ساختمانی مختلف از قبیل شن، ماسه یا سقوط برگ درختان و… گرفتگی وحود آید.

زمانی که مقداری مواد به جرای لوله راه پیدا میکنند  پس از مدتی روی دیواره این لوله رسوب زایی میکنند. در نتیجه از قطر لوله کاسته می شود و با عدم جریان آب یا برطرف کردن گرفتگی لوله فاضلاب حیاط مواجه هستیم. در این وضعیت سریعاً باید قدم از قدم برداریم تا هزینه هایی سنگین تر روی دست مان نماند.

برای لوله بازکنی شهرک غرب می توانید به سایت برچسب مراجعه کنید و با به کار گرفتن لوله بازکن شهرک غرب می توانید از خدماتی تضمینی و ارزان استفاده کنید.

نه تنها برطرف کردن گرفتگی لوله فاضلاب حیاط بلکه همه لوله هارا که امکان گرفتگی ممکن است در آن رخ دهد باید زود به زود باز رسی کنید چرا که اتفاق افتاده است گرفتگی خفیفی رخ داده است اما به علت سهل و انگاری و بی توجهی صاحب‌خانه گرفتگی شدید تر شده و تنها راه آن مراجعه به شرکت های لوله بازکنی است.

آشنایی با راهکار هایی جهت برطرف کردن گرفتگی لوله فاضلاب حیاط

بهترین راه پیشنهاد شده برای برطرف کردن گرفتگی لوله فاضلاب حیاط استفاده از فنر لوله بازکنی است. دستگاه فنر لوله بازکنی از قدرت مکنده ی بالایی برخوردار است و بسیار پرقدرت عمل می‌کند. این دستگاه رسوب ها و مواد زائده را روی دیواره لوله باقی نمی گذارد. در پایان آب جوشیده شده را داخل چاه بیندازید و از باز شدن چاه اطلاع حاصل کنید.

چگونه با راهکار های خانگی قادر به رفع گرفتگی لوله فاضلاب حیاط شویم؟

از آنجایی که نوع گرفتگی در فاضلاب های حیاط مانند گرفتگی چاه های داخل خانه براثر چربی ها ، مو، صابون و… نیست حد امکان و در اکثر مواقع که گرفتگی شدید باشد از دستگاه فنر لوله بازکنی استفاده می‌کنند.

شما عزیزانی که در منطقه تهرانپارس زندگی میکنید می توانید با یک کلیک ساده بر روی این لینک نزدیکترین لوله بازکنی در تهرانپارس برچسب را مشاهده کنید.

گاهی گرفتگی برطرف کردن گرفتگی لوله فاضلاب حیاط شدید نیست و به عبارتی نمیتوان به آن گرفتگی لوله گفت بنابراین در صورت خفیف بودن ما اینجا هستم تا روش های خانگی را به شما معرفی کنیم:

ریختن آب جوشیده شده

استفاده از تلمبه لوله بازکنی مخصوص

استفاده از فنر دستی

در برخی شرایط هم حل این وضعیت از عهده شما خارج است و باید آن را به لوله بازکن های متخصص بسپاریم! برچسب به شما نزدیک ترین شرکت های برطرف کردن گرفتگی لوله فاضلاب حیاط را معرفی میکند فقط کافی است محل زندگی خود را در سایت برچسب وارد کنید تا امکان دسترسی به این سرویس ها را در محله ها و ناحیه های مختلف تهران پیدا کنیم.

چه کنیم تا لوله فاضلاب دچار مسدودشدن نشود؟

می گویند پیشگیری باتر از درمان است! باید قبل از رخ دادن گرفتگی به صورت هفته ای یا دوره ای چاه ها را چک کنید که اگر سطحی بود سریعاً اقدام به برطرف کردن آن کنید.

در پی آن حتماً باید چاه های فاضلاب مجزا به کفشور باشد تا از ورود اشیاء یا چیز های مختلف به داخل چاه جلوگیری شود برطرف کردن گرفتگی لوله فاضلاب حیاط

کفشور ها انواع مختلفی دارد. پیشنهاد می شود برای چاه های داخل خانه از کف شور های پلاستیکی استفاده شود. کف شور هایی که در لبه چاه حیاط ها نصب می شوند باید مستحکم باشد که نوع فلزی آن میتواند به شما کمک کند.

اگر دنبال کفشوری با دوام بالا هستید کف شور های برنجی و چدنی را مثال می زنیم. برای اطلاعات بیشتر در مورد کف شور ها مقاله نربوط به آن را در آدرسwww.barchasb.net جست جو نمایید.

از آن جایی که گرفتگی لوله فاضلاب حیاط مسئله ای نیست که به همین راحتی ها و بدون نیاز به برطرف کردن گرفتگی لوله فاضلاب حیاط ، رفع شود؛ سایت برچسب برای کاربران محترم این امکان را فراهم کرده تا با مراجعه به صفحات لوله بازکنی ما در مناطق مختلف تهران، مثل لوله بازکنی در شریعتی، با فنی کارهای خبره ما تماس گرفته و برای رفع انسداد لوله های بسته شده در حیاط، منزل و… اقدام کنند.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *