آموزش نصب سیفون توالت فرنگی

نصب سیفون توالت فرنگی یا توالت ایرانی از هر نوعی که باشد یکی از ضروریات است، چرا که در تمیزی سرویس بهداشتی و عدم گرفتگی لوله ها نقش به سزایی دارد که در ادامه بیشتر آن را توضیح می دهیم.

در این مقاله می خواهیم روش نصب سیفون دستشویی فرنگی را برای شما توضیح دهیم ولی اگر مایل هستید که نصب سیفون انواع توالت ها را هم بیاموزید به مقاله فوت و فن نصب سیفون توالت فرنگی و ایرانی در سایت لوله بازکنی برچسب مراجعه کنید و از مقالات رایگان و خدمات لوله بازکنی آنها استفاده نمایید.

روش نصب سیفون توالت فرنگی

برای نصب سیفون توالت فرنگی اولین کاری که باید انجام داد این است که قطعات سیفون یا همان فلاش تانک را مونتاژ کنید.

برای مونتاژ کردن قطعات فلاش تانک جهت نصب سیفون ابتدا باید قطعه شناور آن را همان فلوتر را در سر جای خود ببندید و سپس می توانید دستگیره فلاش تانک را در سرجای خود محکم کنید.

در قدم بعدی نصب سیفون دستشویی فرنگی یا فلاش تانک آن باید دستگیره را به وسیله زنجیر یا نخ پلاستیکی قوی به دریچه تخلیه وصل کنید و در نهایت شلنگ آب آن را به شیر پیسوار مربوط به خودش متصل نمایید.

نصب سیفون توالت فرنگی با نصب اجزای آن

اگر توالت فرنگی منزلتان دچار گرفتگی شد و با روشهای خانگی برطرف نشد می توانید به سایت برچسب مراجعه کنید و از خدمات لوله بازکنی در سراسر تهران استفاد نمایید.
شما با جستجوی نام محل زندگی خود در سایت برچسب می توانید از خدمات بهترین لوله بازکن ها در نزدیکی منزلتان استفاده کنید و فقط با یک تماس آنها را به کار دعوت کنید.

نکات مهم هنگام نصب سیفون توالت فرنگی

هر چند که توالت فرنگی های امروزی بیشتر یک تکه هستند و نیازی به نصب سیفون توالت فرنگی در آن ها نیست ولی اگر در جایی نیاز داشتید که این کار را انجا م دهید باید به موارد زیر هم توجه کنید.

  • به هیچ عنوان وسیله ای را به زور در جایی قرار ندهید و تمامی وسایل و اجزا در هنگام نصب بر سر جای خود قرار می گیرند.
  • فلاش تانک های یک تکه معمولا کارایی بهتری دارند نسبت به فلاش تانک های دو تکه
  • باید دقت کنید که شناور باید در حرکت خود آزاد باشد و به جایی، مخصوصا کناره فلاش تانک، برخوردی نداشته باشد چرا که دیگر نمی تواند جریان آب را قطع کند.

درکل در کاری که انجام می دهید باد دقت داشته باشید مخصوصا در جایی مثل نصب سیفون توالت فرنگی که همه اجزاء آن بهم پیوسته هستند در غیر این صورت فلاش تانک به صورت ناقص کار می کند.

نصب سیفون توالت فرنگی و نکات آن

اگر بعد از نصب سیفون توالت فرنگی، توالت فرنگی شما دچار گرفتگی شد می توانید با کشیدن فلاش تانک یا روشهای خانگی این گرفتگی را برطرف کنید.

ولی اگر این گرفتگی به سادگی برطرف نمی شود بهتر است با سایت لوله بازکنی برچسب تماس بگیرید.
لوله بازکنی برچسب در شمال تهران و یا شرق تهران و در تمامی نقاط تهران در دسترس است، فقط کافی است که در سایت برچسب نام منطقه محل زندگی خود مثل شمال تهران را جستجو کنید تا از خدمات لوله بازکنی شمال تهران استفاده نمایید.

نصب سیفون توالت کاری ساده است و خودتان در بیشتر اوقات می توانید آن را انجام دهید فقط به کمی صبر و پشت کار احتیاج دارد.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *