آشنایی با مدلهای کفشور استخری به همراه فیلم آموزشی

در زندگی افراد بشر همیشه استخر رفتن لذت بخش بوده و باعث می شود که از این تفریح خاطرات به یادماندنی داشته باشند و مردم دوست دارند که استخر کوچکی در خانه شان داشته باشند و یا اینکه استخر بزرگی برای بدست آوردن درآمد درست کنند یک جزئی از استخر که قابل رویت نیست و در ته آب قرار داده می شود کفشور استخری میباشد که نقش بسزایی دارد در این نوشته تلاش می‌کنیم در این باره اطلاعات مفیدی را به شما بدهیم.

تعریف کفشور استخری

 کفشور استخری یک مدل کفشور همانند دیگر کفشورها می باشد که اندازه و مدلش تفاوت هایی با دیگر کفشورها دارد. این کفشورها را در جاهای عمیق و یا کاسه استخر جایگذاری می کنند که تمامی آب را به طرف خود بکشد و دو وظیفه مهم را به عهده دارند.

  1. این کف شور ها آب استخر را تصفیه کرده و به تصفیه خانه انتقال می دهند و آب را گرم کرده و مجدداً به درون استخر منتقل می کنند.
  2. تمامی آب استخر از کفشور استخری خارج شده تا آبگیری دوباره صورت گیرد: وقتی که قادر به تصفیه آب استخر نباشند و یا آب استخر را بخواهند خالی کنند کفشور استخری به کار می رود.

تمامی کفشورها و همچنین کفشور استخری از سیستم فاضلاب مراقبت کرده تا لوله های متصل به کفشورها گرفته نشوند، اگر لوله فاضلاب استخر شما گرفته شد سایت برچسب خدمات خود را خیلی سریع و ضمانت شده برای حل مشکل شما در اختیارتان می گذارد و در تمامی مناطق دور و نزدیک تهران، تنها از طریق یک تماس می توانید با تکنسین همان منطقه به عنوان مثال اگر ساکن ستارخان می باشید از خدمات لوله بازکنی ستارخان بهره مند شوید.

ساختار و مشخصات کفشور استخری

کفشورهای استخری در سه مدل کفشور خطی و مربعی و دایره ای موجود می باشند که در زمان خارج شدن آب در درون استخر گرداب ساخته نشود و اندازه این کفشورها از اندازه لوله ها بزرگتر است به خاطر اینکه اگرنیروی مکش خیلی زیاد شود افرادی که در نزدیکی کفشور استخری هستند به پایین کشیده میشوند.
کفشور استخری از جنس پلاستیک یا پلیمر خیلی خوب ساخته می شود و کفشور استیل هم که از نوع کف شور فلزی می باشد برای استخر ها هم به کار می رود.

پمپ های فشار قوی لوله های استخر ها را مکش می کنند به همین خاطر لوله ها نباید دچار گرفتگی شوند، به همین خاطر در استخرها، کفشور استخری و کف گیر استفاده می شود که کف ها و اشیایی که در استخر به جای مانده را جمع می  کند؛ ولی در لوله های خانه ها در پشت لوله مکشی وجود ندارد، لذا رسوب مواد باعث می شود که لوله بگیرد.
شما می توانید به محض مشاهده انواع گرفتگی لوله، سریعاً با لوله بازکن های سایت برچسب در کل شهر تهران تماس بگیرید و مشکلتان را به بهترین صورت و قیمتی ارزان برطرف کنید. برای دریافت مشخصات لوله بازکنی در شمال تهران بر روی لینک آن کلیک نمایید و در کمتر از ۱ ساعت کار را با کیفیت مطلوب از تکنسین برچسب در محل موردنظر تحویل بگیرید.

اهمیت چند نکته در خرید و قرار دادن کفشور استخری

مهمترین نکات در خرید و نصب کف شور استخر عبارتند از:

  • سایز و حجم استخر: در خرید کفشور استخری باید به اندازه استخر دقت شود اگر استخر کوچک است کف شور متناسب با آن را باید به کار برد و اگر استخر بزرگ است دو کفشور با فاصله دو متر از یکدیگر و یک و نیم متر از دیوار به کار می رود.
  • عدم جابجایی کفشور استخری: این کفشورها باید در کف استخر طوری قرار گیرند که اگر پای شناگران به آن خورد آنها را جابجا نکند.
  •  مصرف کفشور هایوارد: یک مدل کفشور از جنس پلاستیک می باشند و به خاطر شکل ویژه ای که دارد خریداران زیادی دارد چون اندازه آبی که به درون لوله مکش می کند خیلی زیاد است.

و در آخر توجه کنید که:
در استخرهای معمولی که بزرگ هستند، از دو کفشور با فاصله ۲ متر از یکدیگر استفاده کنید کافی است.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *